Home  |  Contact  |  Aanvragen onderzoek  
Vormgeving van leerprocessenOnderwijs en samenlevingProfessionele organisatie
Home  >  Vormgeving van leerprocessen > Ervaringsgericht leren lezen in het speciaal basisonderwijs

Vormgeving van leerprocessen
 

Titel

Ervaringsgericht leren lezen in het speciaal basisonderwijs

Auteur(s)

E.Harskamp & J. Slof

Aanvrager

Sbo De Piramide

Instelling en jaar

GION, 2006

ISBN

90-6690-872-6

Onderwijssector

Primair onderwijs

Prijs € 12,--
Bestelwijze Mevrouw V. Mak, tel. 050-3637718


Centrale vraag
In hoeverre is het leesonderwijs op De Piramide zoals dat plaatsvindt in de ateliers en het resourcecentrum effectief voor de leerlingen?

Belangrijkste conclusies
De meerderheid van de deskundigen op het gebied van leren lezen beoordeelden het leesonderwijs op de school op grond van de opgestelde criteria twijfelachtig tot onvoldoende.

Gebruik van de brochure
Schooldirecties en -besturen.